Nieuws

Nieuwe website InLijn

Na 11 jaar werd het wel eens tijd voor een nieuwe website. Want niet alleen de technieken en de mogelijkheden veranderen door de jaren heen, ook ik heb niet stilgestaan.

Door geweldige ervaringen bij opdrachtgevers, die het vertrouwen in mij hebben gesteld en mij de mogelijkheid hebben gegeven te leren van de bijzondere omgeving waarin zij zich bewegen. Verschillende bestuurlijke en politieke contexten, processen, risico’s en kansen, culturen en vooral mensen.

Ik maak een shift. Van de harde procesinrichting en beheersing naar de zachte kant van de menselijke werkelijkheid  in de organisaties, projecten en processen. Door opleidingen zoals Corporate Antropology en Deep Democracy. Door er samen met Walter Keyner een boek over te schrijven. Door verandertrajecten voor opdrachtgevers vorm te geven. Door met mensen samen te werken.

Ik heb geleerd anders te kijken naar situaties,  mijn eigen overtuigingen aan de kant te zetten en open te staan voor andere inzichten. En nog meer geleerd door daar ook fouten in te maken.

Maar ik vergeet mijn basis niet. Juist de combinatie van de harde inhoud en de zachte cultuuraspecten maakt dat ik het gevoel heb dat ik toegevoegde waarde lever en resultaten met organisaties weet te bereiken. Op dat snijvlak voel ik mij als een vis in het water.

Daarom past de nieuwe website me als een nieuwe jas. Hij is een beetje stug nog, maar hij zit me als gegoten. Ik hoop dat jullie er mij in herkennen. En zo niet, laat het me weten.

 

Met dank aan Katja Torbijn van DB-M Communicatie en Edwin den Ouden, Yance Bazar en Geert Klaucke van Reclamebureau 390 voor hun deskundige advies en werk.

 

Naar nieuwsoverzicht